2015年7月9日 星期四

Swedish House Mafia - Don't You Worry Child LYRICS





Don't You Worry Child:歌詞中文翻譯



There was a time

在很久以前的過去裡

I used to look into my father's eyes

我曾常望著父親的雙眼

In a happy home

在那個快樂的家裡

I was a king I had a golden throne

我曾是個坐擁金寶座的小國王

Those days are gone

那些日子已不復而返

Now the memories are on the wall

如今這些回憶卻歷歷在目

I hear the sounds of the places where I was born

因我聽見了來自孕育我歸土的百籟



Up on the hill across the blue lake

攀登上高嶺並穿越碧藍湖泊

That's where I had my first heart break

那是我第一次悲痛心碎的所在

I remember how it all changed

我仍記得這一切盡如何遞嬗得面目全非

My father said

我的父親告訴我

Don't you worry, don't you worry child

別擔心、別擔心親愛的孩子

See heaven's got a plan for you

看上天自有為你量身打造的安排

Don't you worry, don't you worry now

現在別擔心、請別擔心

Yeah!

是啊!



Don't you worry child

別擔心親愛的孩子



There was a time

在很久以前的時光裡

I knew a girl of a different kind

我認識了位與眾不同的女孩

We ruled the world

我們曾統治了彼此的世界

I'll never lose her out of sight

我的視線打從第一眼就未從她身上離開過

We were so young

我們是如此的年少輕狂

I think of her now and then

我有時候仍會想起她來

I still hear the song that reminded me of my friend

我仍會聆聽這首使我回憶起這位朋友的歌謠



Up on the hill across the blue lake

攀登上高嶺並穿越碧藍湖泊

That's where I had my first heart break

那是我第一次痛徹心扉的所在

I still remember how it all changed

我仍記得這一切盡如何嬗變得天翻地覆

My father said

我的父親告訴我

Don't you worry, don't you worry child

別擔心、別擔心親愛的孩子

See heaven's got a plan for you

看上天自有為你量身打造的安排

Don't you worry, don't you worry now

現在別擔心、請別擔心

Yeah!

是啊!



My father said

我的父親告訴我

Don't you worry, don't you worry child

別擔心、別擔心親愛的孩子

See heaven's got a plan for you

看上天自有為你量身打造的安排

Don't you worry, don't you worry now

現在別擔心、請別擔心

Yeah!

是啊!

沒有留言:

張貼留言

sitetag

Sitetag